Security Footage shows that xxxtentacion was set up at San Diego show. Who Let the Goons in?



CLICK THIS LINK TO SUB TO NEW CHANNEL: http://bit.ly/1Cvr2FI

DJ Akademiks Speaks on Security Footage showing that xxxtentacion was set up at San Diego show who let the goons in.
Vid Cred: @vrosovervoots on IG
Also Sub to DJ Akademiks – Negrotiator http://bit.ly/TheNegrotiator
Follow on Instagram http://www.instagram.com/akadmiks

Follow me Elsewhere.
Twitter – http://www.twitter.com/iamakademiks

Instagram – http://www.instagram.com/akadmiks

Facebook – http://www.facebook.com/akademikstv

Twitch – http://www.twitch.tv/akademiks

Subscribe to my Other Youtube Pages too.
DJ Akademiks Main Page – http://bit.ly/JoinAkademiksArmy

DJAkademiksTV – http://www.youtube.com/djakademikstv2

DJ Akademiks: War in Chiraq – http://www.youtube.com/chiraqwar

source

Leave your vote

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

  • DJ IM GOD CAUSE NOBODY DON'T TELL ME NOTHING LISTEN TO ME DUMMY THATS WHY U STILL LIVING IN UR MAMA BASEMENT YOO TELL RICO THE GAINT IM SEE THAT NIGGER REAL SOON

  • Should've had sneakers on no grip lol 😂

  • this is what happens when you talk shit………you get the brakes beat off your ass , now talk some more shit and watch whitch way it goes its not rocket science lol

  • I seen better quality videos on cell phones

  • he having a damn field day with this lolll

  • we got a 3 for 1

  • THAT SONG WAS WACK ASS HELL…HE DESERVED THAT K.O

  • X a fuck boy he deserved to get knocked the fuck out

  • 😂😂😭 he tryna sue now. Slowly but surely starting to look more like a bitch. You rappers that yell at your phone cameras use this as an xxxample 💀.

  • That nigga was like Dr Strange? Singing in his outer-body

  • akademiks you a sucker, your boy got slid, end of story

  • Rob stone is a bitch nigga

  • If these venues make ALLLLL this money from concerts and it is 2017 why are they using cameras from the 1940s for security purposes?

  • that was alot of niggas coming on that stage to get him

  • Xxx brought it on himself. Telling ni99az to pull up when he in their town. Ni99az do just that. Now he wanna sue. What he thought? He was getting a fair one? This is why you can't take the internet serious.

  • X was sleep 💀

  • That crowd sway on the security footage looked pretty cool'

  • L L

    dj the type of nigga to take a shower with his clothes on so he wont get wet

  • fuck that nigga they should have slept his ass permanently, these young cats need to learn to stop running off at the mouth

  • xxxtension was just talking shit now you about to sue the arena ain't so hard now that punch put that boy back to reality lol

  • he needs to sue them for everything matter of fact shut that crap down

  • I fw X but Rob a real California nigga for doing this shit lmao fuck all the internet pussy shit. X should've stepped the fuck up tbh. Again. I'm a fan of X but homie ain't really about it lol also I like how ski mask was on the tour but not at the show lmao

  • he got an android?

  • YouTube : Theboy Mo

  • Shoutout to the Security 👌 they know Wassup

  • u explaining to much bruh stfu n clap back

  • that venue just got x a fat check if he goes through with that lawsuit

  • Looks like x told it exactly how it was. From what it loOk like atleast. And akademiks speakin the truth that venue would be in deep shit if it was anyone else kuz u knO xxx not suin

  • thanks for taking out the trash.

  • Long story short he got caught slipin shit happens go check my music video 😂

  • FUCK XXX

  • patiently waits for you to pull xxxtentacion dick out your mouth

  • SUBSCRIBE TO MY CHANNEL ASAP

  • bruh using a minecraft phone ol pixelated ass nigga 😭😂

  • how did you know u were set up ngga u were sleeping boy😂😂😂😂

  • 3:31 X Started Making The Faces a Dog Makes When the Scratching Themselves with the Back leg

  • Lol you can tell Akademics is lowkey a X super fan. He gets all butt hurt, emotional and over invested when talking about him.

  • Man fuck suing people. You can't talk no gangsta shit then get knocked out and try to sue. Pussy move for even saying that. If the tables were turned XXX would say the same thing. If you not about that life then get out the game son 😂😂😂

  • who gave this retard with brain damage a camera??? i couldn't understand shit